Vrátenie tovaru do 100 dní

Kontaktujte odborníka | Pondelok - piatok 6:00 - 18:00

+421 222 205 418

Platí sa za doručenie a vrátenie tovaru?

Naše štandardné doručenie je, bolo a vždy bude ZADARMO!

DOPRAVA – Slovenská pošta Balík do ruky

Vyhľadávame a inzerujeme najlepšie ponuky produktov. Takže sa nemusíte obávať poštovného ani pri objednávkach nižšej hodnoty. Tovar vám doručí Slovenská pošta priamo do schránky alebo Zásilkovňa do siete zberných miest, ktoré sú najbližšie k vášmu domovu.

Čas dodania

    • Dodacia lehota od odoslania tovaru zákazníkovi je zvyčajne v rozmedzí 5-30 pracovných dní. 95 % zásielok sa k zákazníkom dostane do 14 pracovných dní od odoslania.
    • Zásielku zákazníkovi doručí (uloží na vyzdvihnutie) Slovenská pošta. Môže sa však stať, že vašu zásielku nechá na pošte zamestnanec Slovenskej pošty, a preto je potrebné pravidelne kontrolovať poštovú schránku. Väčšie balíky vám doručí spoločnosť DHL alebo DPD.
  • V prípade poškodenia obalu trvajte na opätovnej kontrole obsahu zásielky pracovníkom Slovenskej pošty a spíšte protokol.
  • V prípade straty zásielky počas prepravy zašleme zákazníkovi nový tovar na naše náklady, v tomto prípade je potrebné počítať s predĺžením dodacej lehoty.
  • Vyhradzujeme si právo predĺžiť záruku vrátenia peňazí počas dovolenkovej sezóny.
  • Predávajúci si vyhradzuje právo predĺžiť dodaciu lehotu až na 180 dní v ojedinelých prípadoch maximálne o 0,3 % (objednávky ako napríklad akútny a neočakávaný logistický problém, sviatok v Ázii, odstávka továrne, ktorá tovar vyrobila, a iné veľmi zriedkavé situácie. Ide o najdlhšiu možnú lehotu na dodanie tovaru podľa zákona. Avšak ani v maximálne 0,3 % prípadov, keď predávajúci predĺžil dodaciu lehotu, dodacia lehota nikdy nepresiahla 3 mesiace. Predávajúci sa však rozhodol zahrnúť túto maximálnu dodaciu lehotu do obchodných podmienok ako preventívne opatrenie, pretože v prípade neočakávaného problému s nájdením nového závodu na výrobu objednaného výrobku, uvedením výrobku do výroby alebo iných podobných okolností je potrebné poskytnúť predávajúcemu dostatočný čas na nápravu situácie a odoslanie zásielky.

PLATBA

Bankovým prevodom

Ako zaplatiť za objednávku vopred

  1. Po prijatí objednávky vám zašleme potvrdzujúci e-mail so súhrnom objednaného tovaru, kde si môžete skontrolovať údaje o doručení. V tomto e-maile nájdete aj pokyny na platbu. Číslo objednávky je variabilný symbol pre platbu a variabilný symbol sa používa na automatické párovanie platieb v našom systéme, pokúste sa preto do variabilného symbolu (VS) zadať správne číslo objednávky.
  2. Po prijatí platby na náš účet bude vaša objednávka odoslaná.

Platba kartou

  1. Hneď po výbere možnosti “Online karta” budete presmerovaní na platobnú bránu, kde môžete priamo zaplatiť.

Platba bankovým prevodom

  1. Poštovou poukážkou typu A môžete zaplatiť osobne na ktorejkoľvek pobočke Slovenskej pošty.

Nenašli ste odpoveď, ktorú hľadáte?

Kontaktujte nás

Pošlite nám správu priamo z formulára

Neotvárajte mailovú schránku, napíšte nám priamo z webu

Navštívte online podporu

Nečakajte na odpoveď, využite online podporu

Pošlite nám mail

Na Vaše maily odpovieme počas 24 nasledujúcich hodín.

Nákupný vozík
Prihlásiť sa

Ešte nemáte účet?

Skúsenosti nakupujúcich e-shopu
96% nakupujúcich by poradilo známym tu nakúpiť
celkové hodnotenie
kvalita komunikácie
dodacia lehota
Obchod RAYRAY získal vďaka spokojnosti zákazníkov certifikát Ocenené zákazníkmi