Vrátenie peňazí – lehota a spôsob na vrátenie peňazí

Vybavená reklamácia alebo uznané odstúpenie od kúpnej zmluvy, kedy Vám vrátime peniaze?

Jak od nás obdržíte email, že sme vybavili Vašu reklamáciu alebo uznali odstúpenie od kúpnej zmluvy, finančné oddelenie zadá pokyn v internetovom bankovníctve a platba bude odoslaná späť k Vám. Lehota na vrátenie peňazí je maximálne 14 pracovných dní. Spravidla ale zvládame platby vracať počas 5 pracovných dní.

Kam vám vrátime peniaze?

Pri platbe kartou

V prípade, že ste platili kartou, môžeme peniaze navrátiť späť na Vašu platobnú kartu a tento proces trvá spravidla maximálne 3 dni – zadáme pokyn poskytovateľovi platobných kariet, ten ho musí spracovať a zhruba do 3 pracovných dní budete mať peniaze späť.

Pri platbe bankovým prevodom

Platby prevodom vraciame naspäť na Váš účet prostredníctvom internetbankingu – v tento moment budete požiadaní o oznámenie bankového účtu a finančné oddelenie Vám tam vráti platbu. Tento najčastejšie proces trvá zhruba 5 pracovných dní. Peniaze Vám dorazia z firemného účtu vedeného u Fio banka a.s., 2702036090 / 2010.

1) Ak chcete podať reklamáciu alebo odstúpiť od kúpnej zmluvy, musíte vyplniť nasledujúci formulár

> Reklamačný formulár a formulár pre odstúpenie od kúpnej zmluvy

Nižšie nájdete informácie, ktoré získame vďaka interaktívnemu formuláru a vďaka ktorému budeme môcť otvoriť reklamačný protokol a tiež načrtneme, ako prebieha vyplnenie reklamačného formulára a vrátenie peňazí.

Ako to prebieha:

  1. Interaktívny formulár Vás vyzve, aby ste zadali číslo objednávky a tým dôjde k validácii aj overeniu pre Vás.
  2. V nasledujúcom kroku Vám automaticky ponúkneme tovar, ktorý ste zakúpili a na ktorý tak iba kliknete, aby sa daný produkt preniesol do reklamačného protokolu a naše reklamačné oddelenie tak vedelo, ktorý produkt (prípadne viac produktov) chcete reklamovať alebo u ktorého chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy .
  3. Po zvolení tovaru, ktorý chcete reklamovať či vrátiť, vyberiete, či chcete zaslať nový produkt alebo vrátiť peniaze a ďalšie relevantné informácie, ktoré nám poslúžia na urýchlenie procesu vrátenia peňazí.

Milí zákazníci, interaktívny online reklamačný formulár vyššie Vám umožnia v priebehu zvoliť reklamovaný tovar. Pokiaľ ste zakúpili iba jeden produkt, bude Vám po zadaní Vášho e-mailu ponúknutá možnosť reklamovať zakúpený produkt. Ak ste zakúpili viac produktov ako jeden, budete môcť reklamovať všetky produkty z celej objednávky. Veríme, že táto forma reklamácie je časovo najmenej nákladná – Vami vyplnené dáta systém okamžite preposiela kolegom z reklamačného oddelenia, ktorí začnú ihneď reklamáciu.Pokiaľ máte problém s vyplnením reklamácie, napíšte nám na [email protected] a my Vás navedieme.

Reklamácie vybavujeme vo väčšine prípadov zaslaním nového tovaru. O odoslaní nového tovaru je Kupujúci vyrozumený emailom. Doba dodania nového tovaru je rovnaká ako pri objednávke.

Neposielajte nám tovar na reklamáciu skôr ako vyplníte reklamačný formulár.

Pokiaľ nebude možné riadne reklamovaný tovar opraviť, ani nebude u našich Predajcov rovnaký nový výrobok na sklade, budeme informovať zákazníka s ponukou podobného tovaru. V prípade nesúhlasu so zámenou vraciame peniaze zákazníkovi späť na jeho účet.